پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انفجارات مهیب تروریستی در بمبئی + تصاویر
نوشته شده در شنبه 25 تير 1390
بازدید : 334
نویسنده : امير محمدي

هنوز زخم‌های حملات 2008 التیام نیافته كه انفجار سه بمب در مناطق شلوغ و در ساعات پرتردد بمبئی منجر به كشته و زخمی شدن دست‌كم 100 نفر شده كه این تعداد همچنان در حال افزایش است.

به گزارش خبرنگار فارس در دهلی‌نو، بر اساس گزارش‌های رسمی اعلام شده بر دلیل انفجار بمب در سه نقطه پر تردد، زواری بازار، دادار و خانه اوپرا، تاكنون دست‌كم 17 نفر كشته و 81 نفر زخمی‌ شده‌اند.

اولین انفجار در جنوب بمبئی و در بازار زواری كه نزدیك معبد معروف مومبداوی است، رخ داده و بمب دوم كه در یك تاكسی جاسازی شده بود، در ناحیه دادار و نزدیك ایستگاه راه‌آهن این منطقه منفجر شده و انفجار سوم نیز در خانه اوپرا در چارنی.

بازار زواری از بازاهای بسیار شلوغ بمبئی محسوب می‌شود كه چندین بار هدف حملات تروریستی قرار گرفته و در سال 2003 نیز بر اثر انفجار بمب 54 نفر كشته شدند.

هشدار امنیتی در دهلی‌نو

به دنبال انفجارهای عصر امروز بمبئی، نیروهای امنیتی نیز در دهلی‌نو به حالت آماده‌باش درآمده‌ و وضعیت امنیتی شهر را مورد بررسی قرار داده‌اند.

در حال حاضر نیروهای پلیس در سراسر شهر از جمله مناطق عمومی مانند بازارها، سالن‌های سینما، پارك‌ها، محل‌های تجمع مردمی، ایستگاه‌‌های راه‌آهن مستقر شده‌اند و ایستگاه‌های ایست و بازرسی برای تامین امنیت بیشتر ایجاد كرده‌اند.

پاكستان انفجارهای بمبئی را محكوم كرد

پس از انفجارهای عصر امروز بمبئی، وزارت امور خارجه پاكستان با انتشار بیانیه‌ای با محكوم كردن این حملات تروریستی، از همدردی عمیق آصف علی زرداری رئیس جمهوری و سید یوسف رضا گیلانی نخست‌وزیراین كشور خبر داد.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , انفجارات مهیب تروریستی در بمبئی + تصاویر , ,
:: برچسب‌ها: انفجارات مهیب تروریستی در بمبئی + تصاویر ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد